Skip to content
Keto pizza na spodzie serowym 5

Szybka keto pizza – bez ciasta

Spis treści

Zrób pizzę w stylu keto

Przed całkowitym przejściem na keto lub dietę low-carb powstrzymuje Cię konieczność zrezygnowania z ulubionych przekąsek? Nie wyobrażasz sobie życia bez chrupiącej pizzy…? Mamy dobrą wiadomość, pizzę zrobisz także bez ciasta, bez mąki, bez glutenu. Ten przepis z powodzeniem zaspokoi chęć na podjadanie w piątkowy wieczór na kanapie. 

W dodatku jest to najprostszy przepis świata. Zobacz sam/a:

Przepis, tak łatwy, że zrobi go 6-latek

Keto pizza na spodzie serowym

Spód do pizzy:

Potrzebujesz:

• 2 jajka

• 100 g sera mozzarella

• 5 g oliwy

Mozzarellę zetrzyj na tarce o dużych oczkach i przełóż do miski. Wbij jajka i dokładnie wymieszaj. Masę serową wylej na blaszkę posmarowaną oliwą. Spód do pizzy zapiekaj przez 10 minut w 180 stopniach.

Następnie posmaruj passatą pomidorową, dopraw do smaku i posyp ziołami. Już przypomina pizzę, nieprawdaż? 

Obłóż mozzarellą i przekrojonymi na pół oliwkami. Wstaw do piekarnika i piecz przez około 5 minut, aż ser się rozpuści. Gotową pizzę  udekoruj świeżą rukolą.

Jeśli jesteś akurat na ketoadaptacji, możesz także skropić olejem MCT dla podbicia zdrowych tłuszczów. 

Makro spodu bez dodatków:

Kcal: 488

Białko: 38 g

Tłuszcze: 36 g 

Węglowodany: 3,2 g

1/8 kawałków:

Kcal: 61

Białko: 5 g

Tłuszcze: 4,5 g Węglowodany: 0,4 g

Przykładowe dodatki do pizzy:

• 25g passaty pomidorowej (przecieru) • pół kulki mozzarelli• garść rukoli • 20 g oliwek • 10 g oleju MCT • sól, pieprz, bazylia, oregano

Makro pizzy z dodatkami:

Kcal: 759

B: 49 g T: 57 g W: 7,2 g

Chciał(a)byś coś dodać? Skomentuj poniżej!


Dodaj Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *